Pencinta Novel

May 31, 2015

Dia Tunang Aku!



Dia Tunang Aku!
Dhieya Adlynna

RM 27.90  Beli Sekarang
ISBN: 978-967-0535-22-7
~672 hlm
Bahasa Melayu
Tarikh Terbit: 10 Mei 2013

Sinopsis

Dzaquan serba salah. Dia dalam dilema. Menerima ‘lamaran’ daripada Datuk Zaman atau berpisah dengan adik-adiknya? Menerima, bermakna dia akan melukakan sekeping hati seorang gadis yang tidak bersalah. Menolak, bermakna dia sanggup dipisahkan dengan adik-adiknya. Sudahnya, dia nekad. Satu keputusan harus dibuat. Dia terpaksa menjadi orang yang pentingkan diri sendiri demi mempertahankan adik-adiknya. Tapi, sanggupkah dia melukakan hati dan perasaan Aneesa, sedangkan dia tahu tiada ruang untuknya di hati itu?Aneesa pula sudah geleng kepala.Mr.Waiter? Rasa macam tak percaya saja dengan apa yang baru didengari daripada mulut rakannya itu. Terpikat dengan Dzaquan a.k.a tunang aku? Apa lebihnya Dzaquan, sampaikan dia menjadi kegilaan ramai perempuan di luar sana? Dah buta ke mata mereka? Dzaquan yang selekeh dan berambut panjang itu pula, dikatakan kacak dengan rambutnya diikat kemas? Senyuman dia boleh buat angau, suara dan layanan dia boleh buat jatuh cinta? Sah! Mereka semua dah tak betul! Tapi sejak bila pulak dia jadi waiter di CafĂ© S2? Kenapa dia langsung tak cakap pada aku? Aku kan tunang dia? Eh, kejap. Sejak bila aku akui dia sebagai tunang? Mereka bertunang pun kerana kedegilan papa. Di hatinya hanya ada Amsyar. Cinta aku hanya untuk Amsyar dan bukannya Mr.Waiter seperti Dzaquan tu!

“Ikatan yang ada di antara kita ni, tak penting ke untuk kau?” - Dzaquan

“Aku tak sangka orang macam kau hanya pentingkan diri sendiri! Yang boleh dibeli dengan wang ringgit! Aku benci kau! Aku benci kau!” - Aneesa

Suamiku Encik Sotong

Syikin Zainal

RM 25.90 Beli Sekarang
ISBN: 978-967-0535-21-0
~624 hlm
Bahasa Melayu
Tarikh Terbit: 17 Mei 2013


Sinopsis
ERICA SOFFEA melonjak kegembiraan. Mana tidaknya, dialah bakal peneraju Khaleeda Holding. Walaupun hubungannya dengan arwah nenda bu-kanlah baik sangat pun. Terasa macam hendak buat aksi akrobatik ketika namanya diumumkan. Naik senak kepala Erica bila dia terpaksa dijodohkan dengan sotong peliharaan nendanya, Farish. Dah lah tak macho, pakai baju warna pink. Kalau bercakap tangan bukan main lentik lagi macam orang nak main mak yong. Farish terpaksa menerima Erica kerana dua sebab. Pertama, sebab wasiat arwah Tengku Khaleeda. Kedua, kerana tidak tahan dengan perangai berlagak Erica. Lagipun bukan lama sangat dia perlu bergelar suami pada diva berlagak itu, tiga tahun sahaja. Dalam tempoh perkahwinan mereka jatuh cinta. Tapi... cinta itu bukan milik mereka berdua. Milik siapa ya?Peninglah, kalau dah dapat suami sotong. Bukan hanya lembut fizikaltapi lembut juga hatinya. Erica pula terpaksa terus bersama dengan Encik Sotongnya kerana cinta. Encik sotong bukan lelaki biasa, tetapi lelaki yang sanggup berkorban segala-galanya demi tidak mahu melihat Erica merana. Walaupun jiwa lelakinya menderita, tapi sampai bila?

“Amboi sedap aje mulut kau mengata kat aku. Aku pun tak ingin nak ambil perempuan macam kau ni jadi isteri aku tau. Mulut macam puaka.” - Farish

“Bukanlah Kak Ain, bukan Rica nak sembunyikan suami Rica. Tapi dia sibuk maklumlah nak jahit baju pertunangan Izhan dengan Qarina. Faham-faham ajelah golongan tengku-tengku ni bertunang pun kena buat yang grand. Baju tu kalau boleh bukan setakat labuci, lampu lip-lap tu pun kalau boleh suruh dipasang kat baju. Itu yang suami saya sakit kepala. Nak fikir macammana nak letak lampu lip-lap kat pergelangan tangan.” - Erica

Dulu Benci, Sekarang Suka



Dulu Benci, Sekarang Suka
ROSE ELIZA

RM 27.90 Beli Sekarang
ISBN: 978-967-0535-28-9
~736 hlm
Bahasa Melayu
Tarikh Terbit: 21 Jun 2013

Sinopsis
Benci! Itulah yang Hazrel Hardy rasakan setiap kali bertemu dengan Nur Ain Zafira. Pelbagai rancangan diatur untuk mengenakan gadis itu. Disebabkan perbuatan seseorang, mereka terpaksa bernikah tanpa rela. Bagi Hazrel, Nur Ain tidak layak menjadi isteri serta memiliki cintanya. Hanya kebencian yang dilihat pada gadis itu. Apabila mulut tidak seiring dengan kata hati, perasaan benci bertukar menjadi sayang. Ego yang dipertahankan akhirnya runtuh. Dalam melayari kebahagiaan, kebenaran muncul silih berganti. Oleh kerana tidak mahu hatinya terluka dengan sejarah lama, Nur Ain bertekad untuk mengundur diri. Adakah Hazrel rela melepaskan Nur Ain pergi daripada hidupnya? Siapa pula Eddie Zakuan? Apakah tujuan Eddie Zakuan mengambil berat serta setia di sisi Nur Ain tatkala gadis itu menghadapi masalah?


May 25, 2015

Kerana Aku Isteri Bidaan - Tulip Ungu


KERANA AKU ISTERI BIDAAN - TULIP UNGU
HARGA : RM27.00 (SEM) 
SINOPSIS :
RAINA terperangkap dalam dunia GRO gara-gara percaya dengan janji manis kekasih hati yang membawanya lari dari dunia kampung dan dunia Farel. Bergelumanglah dia dalam dunia itu walaupun pernah berusaha melarikan diri tetapi gagal. Hari pertama bertugas, dia  bertemu Emad dan mengikat kontrak untuk kekal sebagai teman mesra Emad di kelab.
RAINA yang dahulunya liar, degil, melawan… Menambah perangai lagi… Manja, seksi, gedik demi tuntutan tugas dan keselamatannya. Suatu hari dia tergamam seketika apabila salah seorang pelanggan yang harus dilayannya adalah Farel, lelaki yang amat dikenali… Lelaki yang difitnahnya dan ditinggalkan pula pada malam pernikahan mereka namun lelaki itu juga yang membidanya dari TTF.
RUMAH TANGGA mereka ada pasang surut… Ada rentak ‘3S’ – seksa, seksi dan ‘syurga’…
I sebut satu atau dua perkataan, you sambung perkataan yang ada kaitan dengan perkataan I sebut. Nak?”
“Kebun pisang?” Giliran Raina pula.
“Farel.”
Raina gelak. Farel jawab menyebut namanya sendiri. Mentang-mentang dulu pengusaha kebun pisang. Farel yang melihat semakin terpegun. Kejujuran dan keikhlasan Raina ketawa sudah dia temui.
“Farel?” soal Farel pula. Raina tergamam. Mahu menjawab kebun pisang, tidak boleh pula.
My hero…” Spontan jawabnya.
DISANGKA matahari memancar indah hingga ke petang, namun hujan di tengah hari… Rupanya rumah tangga mereka cukup rentak… Memporak perandakan hati dan tragis juga…
I nak hantar you balik ke tempat asal you,”
“Farel tolonglah… Apa yang terjadi bukan seperti yang you sangka.” Raina bela diri. Air matanya sudah gugur.
“Kena tangkap khalwat dengan Emad, apa yang I sepatutnya jangka?” Sinis nada Farel bertanya. Kalau setakat bercanda dalam bilik pantri dia boleh maafkan lagi tapi kalau sudah ditangkap basah, itu bukan lagi perkara kecil. Ia melibatkan maruahnya.
“Farel… Tolonglah, I tak nak balik ke sana, kalau you tak nak simpan lagi, ceraikan atau jualkan I pada Emad,” rayu Raina sambil memaut lengan Farel yang sedang memandu menuju ke TTF…

APAKAH yang berlaku dan tindakan Farel seterusnya tatkala Raina masih sukar mengubah cara hidup GROnya?

Pemilik Hati Encik Doktor - Wan Rohayu


TAJUK : PEMILIK HATI ENCIK DOKTOR
PENULIS : WAN ROHAYU
NO ISBN : 978-967-0657-75-2
HARGA RM25

BLURB

Siapalah yang tak nak jadi kekasih encik doktor? Dengan karisma dan paras rupa Dr Irfan, sudah pasti ramai perempuan yang tergila-gila, mengimpikan untuk menjadi teman hidup si doktor. Malangnya, Dr Irfan sukar meninggalkan cinta lamanya, lantas menjadikan Edlin sebagai eskapisme.

Edlin, gadis sempoi dan selamba, sering kali mencuit hati lelaki si doktor. Aura gadis itu menghangatkan dan Dr Irfan sangat selesa apabila bersamanya. Mereka berkawan tetapi Dr Irfan lupa, tiada istilah berkawan baik antara lelaki dan perempuan.

Edlin seperti gadis-gadis lain juga, ada hati dan perasaan untuk dicintai dan mencintai. Angan untuk menjadi pemilik hati encik doktor itu umpama mimpi ke bintang. Edlin tahu sangat hati doktor itu untuk siapa. Puas dilarang hatinya tetap degil juga menyimpan rasa.

“Please stop calling me... doctor! Call abang pun sweet, kan sayang?” – Dr Irfan

“Doktor Irfan, jangan panggil saya dengan panggilan yang awak tak maksudkan apa-apa. Tak bagus untuk hati orang! Sebab hati saya hati orang, manusia... bukan hati unta!” – Edlin

Terima kasih kepada Iqzal Iqbal, seorang yang misteri, kurang ramah orangnya dan perasan macam bagus-bagus. Pertama kali berjumpa, menyakitkan hati. Setelah mengenali, lelaki itu punyai kebaikannya yang tersendiri. Iqzal Iqbal mula mewarnai kehidupan Edlin. Bukan hanya ada Dr Irfan sahaja.

“Cik kak, telefon jatuh ni.” – Iqzal Iqbal

“Hah!” - Edlin

“Wangi bau cik kak. Rasa nak kunyah macam chewing gum!” – Iqzal Iqbal

Segalanya menjadi keliru! Dr Irfan mula pandai cemburu. Hati Edlin yang jadi libang-libu, terpaksa bersabar dengan perangai pasang surut Dr Irfan. Lelah mengharap kasih yang tak kunjung tiba, Edlin nekad mengakhiri segalanya. Cinta seharusnya bukan menyakiti hati. Cinta adalah penyatuan hati. Kalau tiada cinta di hati, apa gunanya lagi menyimpan hati.

May 24, 2015

Dia Menantu Rahsia - Indah Hairani


Dia Menantu Rahsia
Indah Hairani

RM 27.00
ISBN: 978-967-446-194-2
~624 hlm
Bahasa Melayu
Tarikh Terbit: 31 Mei 2015
Sinopsis
PERTUNANGAN antara Zamer dengan Doktor Suraya telah merobek hati Melissa. Apatah lagi pertunangan itu atas permintaan emak Zamer sendiri. Kerana mahu merawat hati yang kecewa, Melissa membawa diri ke Kuala Lumpur. Pertemuan antara Melissa dengan Syakir di Kuala Lumpur telah mengubah keseluruhan hidup mereka. Semuanya bermula dengan permintaan tidak diduga daripada Syakir. Lamaran daripada Syakir, akhirnya diterima Melissa semata-mata mahu melarikan diri daripada Zamer yang terus mengejar cintanya. Malahan Engku Kamelia juga turut mendambakan cinta Syakir. Tujuan mereka mahu berkahwin tidak diketahui sesiapa. Malahan perkahwinan itu juga tanpa rasa cinta di hati masing-masing. Mampukah perkahwinan itu menyelesaikan masalah mereka? Selama manakah mereka mampu bertahan hidup di alam perkahwinan itu?


Atas Sejadah Cinta - Qis Zakirah


Atas Sejadah Cinta

RM26.90
Demi kasih terhadap Zaim, dia rela berkorban apa sahaja demi melihat suaminya bahagia. Biarpun sering terluka, Syamimi terus tabah menanti kasih suaminya. Cukuplah senafas dirasai, itu sudah memadai baginya.
Oh! Awak boleh buat permintaan untuk saya menikahi suami awak sedangkan permintaan saya awak tidak sudi terima. Awak fikir saya ini apa?Walaupun cinta saya pada Zaim begitu mendalam, tetapi saya tidak sebegitu hina untuk meruntuhkan rumahtangga orang lain”.
Airmata Sumaiyyah sudah mengalir tidak henti-henti. Dia benar-benar tidak menyangka wanita yang dinikahi Zaim punya hati yang begitu mulia sehingga sanggup mengorbankan diri sendiri demi kebahagiaan suaminya. 
“Entah anak siapa yang dikandungnya lepas itu kau perangkap akukan? Nak tutup perbuatan keji kau yang tak sepadan dengan penampilan kau yang ala-ala perempuan solehah konon”. 

May 22, 2015

Andai Itu Takdirnya 2

Andai Itu Takdirnya 2 - Siti Rosmizah

Harga RM36.00 Buy Now!
Syed Aizril dan Aleya melayari bahtera hidup yang bahagia bersama anak-anak. Lapan tahun hidup berumah tangga begitu indah dan manis rasanya.

“Abang akan berada di sisi Leya sampai ke akhir nafas abang, sayang. Abang tak akan tinggalkan Leya. Leya segala-galanya dalam hidup abang.”

Datin Sharifah Rosnah tidak dapat menerima takdir yang tersurat buat arwah anaknya. Hati itu masih hitam dengan dendam kesumatnya! Faizal pula, penjara masih tidak menginsafkannya. Kebencian pada Syed Aizril dan Aleya begitu mendalam sekali. Janjinya! Aleya dan Syed Aizril akan hidup merana!

Sharifah Azreen hadir dengan visi untuk memiliki cinta Syed Aizril. Dugaan yang melanda dalam hidupnya, mengoyahkan hati lelaki ini. Janji pada isterinya dilupakan begitu saja.

“Aku dah tak sayangkan kau! Kau gagal jadi seorang isteri! Di hati aku kau dah tak ada! Kosong Aleya! Kosong!” Berkecai hati Aleya mendengarnya! Aleya terseksa! Hidupnya menderita! Dia dipisahkan dari anak-anaknya!

“Kau tak malu ke dengan jiran nak bagi makan dekat depan ni? Kau nak jadi pengemis kau punya pasal! Jangan kau nak buat anak-anak aku jadi pengemis sama!”

Aleya nampak anak-anaknya melambai tangan padanya bersama air mata menitis-nitis di pipi mereka.

May 12, 2015

Roh Rumah Sewa - Naim Tamdjis



Roh Rumah Sewa
Naim Tamdjis

RM 21.00 Beli Sekarang
ISBN: 978-967-446-176-8
~544 hlm
Bahasa Melayu
Tarikh Terbit: 25 Mac 2015

Sinopsis
Rafael, seorang guru muda yang ditugaskan di kawasan pedalaman Perak. Papanya lebih suka Rafael bekerja dengannya, tetapi Rafael tetap berdegil mahu bertugas di SK Kampung Pulai Manis yang terpencil terletak sejam perjalanan dari pekan Gerik. Rafael tidak ada pilihan lain, dia terpaksa menyewa sebuah rumah yang mempunyai reka bentuk pelik. Tanpa sedar, Rafael telah membangkitkan makhluk yang telah lama menghuni rumah itu. Makhluk itu telah dipasung selama 150 tahun. Sejak hari pertama Rafael tinggal di situ, pelbagai perkara pelik dan mistik terjadi ke atas dirinya dan penduduk kampung. Misteri dan sejarah mula terungkai satu per satu sehingga melibatkan nyawa!

May 8, 2015

Ippo Hafiz - Hujan Sepi lirik (OST Teman Lelaki Upahan)

Lirik Lagu Rahsia - Ippo Hafiz

Lirik Lagu Rahsia - Ippo Hafiz 

Waktu kau ucap dulu
Kata-kata racunmu
Membuat diri ini
Terus mati

Mengapa pula kini
Kau hadir dalam hidupku
Tidakkah engkau lupa
Kau pernah bunuhku

Tidakkah pernah terlintas di fikiranmu
Waktu kau senang benar untuk melepaskan
Sakit ini hanya aku yang rasa sayu
Kacau bilau meracau sakit hati ini

Yeah....

Korus
Kekasihku...
Kusimpan satu rahsia
Takkan pernah aku buka 
Hingga tiba saat ini

Kekasihku
Kini kulebih bahagia
Tanpa dirimu disisi
Menyakiti, meracuni hati ini

Setapakku melangkah jauh
Setapakku meninggalkan
Setapakku mensyukuri kebahagiaan
Yang kukecap hari ini

Kekasihku
Kini kulebih bahagia
Tanpa dirimu disisi
Menyakiti, meracuni hati ini

Kekasihku...
Kusimpan satu rahsia
Takkan pernah aku buka 
Hingga tiba saat ini

Ulang Korus

Setapakku melangkah jauh
Setapakku meninggalkan
Setapakku

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2015/02/lirik-lagu-rahsia-ippo-hafiz-ost-teman.html#ixzz3ZVLsAVio

13 ROS MERAH


13 ROS MERAH
ISBN NO 978-967-0657-58-5
JUMLAH MUKA SURAT 565
HARGA RM23.00

Blurb:
Mereka berdua dipertemukan dalam suasana yang tidak terduga.
“Err..cik, cik ok? Saya minta maaf. Saya tak sengaja. Sungguh tak sengaja. Saya betul tak nampak lubang berlopak tu tadi. Minta maaf, cik." – Iq a.k.a Iqram Faysal
“Bawak kereta tu tolong pasang mata sama laa. Jangan simpan bijik mata lu dalam poket. Gua tau la kereta lu kebaboom punyer gempak tapi agak-agaklah kalau nak tayang pun. Ingat gua ni pokok krismas warna coklat aper." – D a.k.a Damia Humaira.
Itu pertemuan pertama mereka. Tak romantik langsung. Manis? Jauh sekali. Tapi siapa sangka dari insiden di lopak tepi jalan, cik pipi merah yang garang giler dengan encik mata cokolat seksi yang cool jer bertemu lagi di bawah langit Setia Heights yang damai. Itulah takdir Allah namanya. Tentu ada sebabkan? Memangpun. Seorang Pengarah Urusan syarikat permotoran terkenal. Seorang lagi pengurus farmasi. Daripada kenalan naik setingkat jadi kawan biasa dan bertukar status kawan baik. Dari kawan peneman makan ke kawan curah perasaan. D tukang dengar yang setia, Iq tukang cerita yang tengah frust giler sebab kena tipu dengan makwe! Lama-lama dari kawan baik jadi mesra. Kamceng giler. Dalam hati Iqram dah bercambah rasa suka tapi tak berani nak kata. Macammana nak mula? Nak tackle si pipi merah ni macammana? Khidmat Firdaus, si rakan akrab dipinta. Misi mengurat si pipi merah harus segera dilaksana.
"13 red roses?! Daily? Kidding haa, man? Ni kerja gila, Fir. Tau tak gila?"
Misi 13 Ros Merah nama diberi. Misi secret admirer. Hari-hari kena bagi. Memang perrgh tapi gila tak terperi. Tapi tuan pengarah urusan seronok jadi pemerhati setia lihat cik pipi merah marah diganggu 13 ros merah saban masa dan ketika. Tapi sampai bila nak jadi stalker dengan 13 Ros merah jer. Bila nak mengaku dah suka giler. Angkat tangan, surrender jer kat dia. Mengaku jer la. Senang cerita.
"Aw..awak IFF? Awak IFF?!!!"
"Yes, D. Saya lah IFF. Saya la orangnya yang hantar 13 ros merah pada awak selama ni."
Kalau sungguh cinta, mesti sanggup tempoh apa sahaja. 10 syarat yang diberi sebagai pelengkap ujian menjadi imam seorang D. 5 syarat dunia 5 syarat akhirat. Iq nak kata apa. Demi cik pipi merah sanggupkan sahaja la. 10 syarat bukan senang. Giler susah tapi nak seribu daya tak nak seribu payah. Ujian getir menanti buat Iq kerana cintanya pada cik pipi merah pujaan jiwa bukan murah maharnya. Dugaan dan cabaran bertali arus. Ustaz Harraz yang muncul bersama pakej lengkap imam yang dicari Damia bisakah menggugat keyakinan Iqram? Onar ciptaan Aisyah yang mencalar maruah seorang Iqram mampukah buat cinta Damia lebur sekelip mata? Tersimpulkah kasih dua insan yang saling ikhlas kasih dan cinta keranaNya. Jodoh itu rahsia. JanjiNya adalah pelengkap cerita. Ternoktah di tiang lohmahfuz. Dua nama bercantum. Menjadi satu.

May 5, 2015


Sebenarnya Dia Milik Aku
Fatinilam Sari

RM 19.90
ISBN: 978-967-0535-43-2
~496 hlm
Bahasa Melayu
Tarikh Terbit: 15 Sep 2013

Sinopsis
Setelah kematian suami, Nur Laila meninggalkan kampung dan anaknya yang masih bayi dengan emak mentuanya. Kehidupan Nur Laila berubah selepas bergelar pelakon terkenal dengan menggunakan nama Laura Jane. Hawa Fatihah turut meminati pelakon itu tanpa mengetahui wanita itu adalah ibu kandungnya. Bayang-bayang Khairil juga sering mengganggu kehidupan pelakon terkenal itu lantaran ugutan yang diterima.

Kemalangan yang menimpa Hawa Fatihah telah mengakibatkan wajah gadis itu tidak secantik dahulu. Kecacatan pada wajahnya juga menyebabkan Sufian telah beralih pada cinta lain dengan mengahwini seorang wanita Inggeris. Takdir telah menemukan semula Hawa Fatihah dengan Laura Jane setelah sekian lama terpisah. Hawa Fatihah menjalani pembedahan wajah di luar negara dengan kos rawatan ditanggung oleh Laura Jane. Adakah pembedahan wajah itu menjadikan Hawa Fatihah lebih cantik? Kenapa Sufian kembali menagih cinta daripada gadis itu? Bagaimana pula dengan Azim yang sanggup berkorban demi cintanya kepada Hawa Fatihah?

“Maaf? Cukup ke hanya maaf Hawa? Abang Pian merentas lautan dan benua untuk balik jumpa Hawa. Nak tengok keadaan Hawa. Ingin berkongsi penderitaan Hawa. Mengapa Hawa buat Abang Pian macam ni?” – Sufian

“Kalau jadi pada kau macam mana? Sanggup pergi tengok ex-boyfriend kau menikah?”- Hawa Fatihah

Masanya sudah tiba. Aku akan buka topeng yang menutup wajah kau yang jelita. Peminat dan masyarakat akan tahu siapa sebenarnya LAURA JANE – Khairil

Chandelier - Acik Lana



CHANDELIER

RM32.00Penerbit: Kaki Novel
CHANDELIER
Jumlah muka surat:- 824
HARGA: RM32 Beli Sekarang

Sinopsis:

Keisha Edlina digelar gold digger kerana berbekalkan wajah pan-Asia dan tubuh yang sempurna dia menggoda lelaki kaya dan peras harta mereka habis-habisan. Kemudian dia mencari lelaki lain yang jauh lebih kaya pula.

Hubungan selama dua tahun bersama Datuk Eusoff tidak menjadi, dan dia berpaling pula kepada Tan Sri Emran. Belum sempat mencapai angan-angan, satu insiden ngeri telah menimpa Keisha Edlina. Dia berputus asa untuk meneruskan hidup, namun kemunculan Kaef mengubah haluannya.

Aneh. Hatinya terpikat dengan keikhlasan lelaki itu walaupun Kaef tidak punya banyak harta atau kemewahan.

“Don’t touch me, please. I tak nak dituduh goda you pulak nanti.”

“Keisha....” Kaef mengeluh perlahan. Hati mula dilambung perasaan bersalah apabila memikirkan ‘hukuman’ yang diberikan kepada Keisha Edlina sepanjang hari ini. Sedangkan dia terlupa, dia juga turut bersalah. Kata orang tepuk sebelah tangan tak akan berbunyi, jadi adilkah dia melayan Keisha Edlina sedingin tadi? Sudah tentu tak. Tapi, ego seorang lelaki telah menyebabkan hati gadis ini terluka dan terdera sekali lagi.

“I ambil MC hari ni and please jangan cari I. I perlukan ruang untuk diri sendiri.”

“Keisha!” Sekali lagi dia memanggil, namun sedikit pun Keisha Edlina tak menoleh ke belakang. Dengusan terhela dari bibir. Tangan pula naik melurut rambut dengan perasaan serba salah.

Keisha... I’m sorry! Jerit hatinya berulang kali.

Sedang indah menikmati hidup penuh bahagia di sisi Kaef, kekhilafan silam mula datang menghukum. Satu per satu ujian dan dugaan yang hadir membuatkan Keisha Edlina terpaksa berkorban.

“Dirimu laksana chandelier. Paling menyerlah, paling cantik dan memukau perhatian... tapi sayang, dikau hanya sekadar perhiasan.”

Filem Suami Aku Ustaz

Eksklusif Muzik Video OST SUAMI AKU USTAZ - Ustazku Rajaku, nyanyian Adi Putra feat Zizan Razak. Jom tonton paling awal muzik video Ost Suami Aku Ustaz. jangan lupa tonton filem SUAMI AKU USTAZ di pawagam bermula 14 Mei 2015
Menarik tentang Muzik Video ini, pengambaran di Gunung Bromo di Surabaya, Indonesia, gunung berapi yang masih aktif, antara yang menarik di Gunung Bromo seperti Padang Rumput Savanah, Bukit Teletubies, Pasir Berbisik dan Air Terjun Madakaripura. Sebelah malam di gunung ini sejuk sehingga ke paras 3° celcius, terlalu sejuk seperti berada di musim salji, Melihat Matahari yang terbit sungguh cantik seperti hanya berapa-berapa ratus meter sahaja dari kita, terlalu besar dan terlalu dekat dengan kita sendiri. Bukit teletubies memang cantik menghijau, Apabila anda melihat video muzik, kecantikan latar belakang muzik video ini.
Jom tonton Muzik Video Eksklusif di HLIVE dan jangan lupa tonton filem SUAMI AKU USTAZ di pawagam bermula 14 Mei 2015

novel link di sini --> http://novelmalay.blogspot.com/2013/06/suami-aku-ustaz-hannah-dhaniyah.html