Pencinta Novel

May 13, 2018

Papaku Mabeles - Hasreeyati Ramli


Tajuk: Papaku Mabeles
Penulis: Hasreeyati Ramli
Tahun: 2018
Penerbit:  Hasreeyati Ramli
Bil Mukasurat: 250
ISBN: 9789671389553
Sinopsis belakang buku:

"Awak bukan suami saya lagi, okay. Jadi saya juga tak nak gaduh-gaduh depan anak-anak lagi" - Annas
"Huh!. Kau ingat aku nak percaya apa yang kau cakap tu, ha? Contohnya tadi tu apa namakawan kau tu? Nabil? Razif? Ahh, lantaklah apa pun. Tapi kau dah buat maksiat!" - Aza

"I tak nak perempuan lain, I nak you, Nas. Selamanya..." - Razil

Apakah yang akan terjadi pada Aza yang gila talak pada bekas isternya, Annas?
Akan bersatukah mereka kembali demi ana-anak?
Atau kasih dan simpati Razil yang mula mengetuk pintu hati Annas bakal mengubat luka lamanya?

Resensi saya:

Kisah pergolakan rumah tangga akibat cemburu yang melampau dan keganasan rumahtangga. Sepuluh tahun Annas bersabar, dan dua tahun juga dia telah bebas dari seksaan menanggung kesakitan bersama Aza. Kini muncul Razil rakan lama yang menagih cinta seorang janda.

Rating saya: **

No comments: