Pencinta Novel

March 8, 2005

Cintamu di Hati


Cintamu di Hati oleh Aida Adriani

Sinopsis : CINTAMU DI HATI
Kata orang... kita boleh jatuh cinta dalam sekelip mata tapi untuk melupakannya hampir sepanjang hayat. Sememangnya, cinta pertama terlalu sukar dilupakan. Meskipun tidak berakhir dengan satu ikatan suci, namun kenangan itu tetap utuh di hati, terpahat teguh di sanubari.

Seri terperangkap antara dua perasaan; cinta suci seorang lelaki dan cinta sejati kekasih lama. Keteguhan hatinya terduga apabila Zulfy semakin dekat padanya. Setiap waktu bersama Zulfy meletakkannya dalam kemelut perasaan. Kenangan cinta pertama mereka kembali memburu hingga mengundang cemburu Azlan. Dalam melawan arus asmara terlarang, kesetiaan Seri terus-terusan diragui.

Takdir ALLAH tiada siapa dapat menghalang, ujian datang tiada siapa dapat menduga. Seri terus tabah menghadapi segala rintangan dalam mencari bahagia yang hilang. Jalan yang dilalui tetap berliku. Bahagia yang dicari ibarat fatamorgana. Ada waktunya dia hampir mengaku kalah dengan takdir. Ada saatnya dia hampir tersungkur dalam mencari sejalur sinar.

Hari berlalu... dan dalam pencarian itu, hatinya sering berkata, milik siapakah cinta ini? Masih adakah cinta kedua buatnya?


Harga : RM 16.00
Halaman :416
ISBN : 983-124-178-9

Komen saya:
Memang Best!.. Dari bab 1 hingga ke seterusnya amat menyentuh perasaan. Susunan ayat penuh bermakna. Syabas pada penulis.

Rating: ****

Boleh buat koleksi


Posted by Hello

1 comment:

yaya said...

hye, nk tanya akak nk jual tak novel cintamu di hati. harap2 akak nk juallah novel nie. :)