Pencinta Novel

March 18, 2005

Seharum Kasih - Aina Emir


Seharum Kasih oleh Aina Emir Posted by Hello

Sinopsis : SEHARUM KASIH
ANEHNYA cinta, bila dua hati saling merindu pada bait kata-kata. Tanpa kenal wajah, tanpa dengar suara, Reeza dan Rasya saling bertingkah rasa. Bagi Reeza, hubungan ini harus dimaknakan segera. Namun, Rasya sering berdalih menyembunyikan resah. Mengapa sukar untuknya melafazkan cinta? Sedangkan bahagia sudah di depan mata?

Sayang sekali... gosip dan fitnah melontarkan jauh cinta mereka. Rasya pergi dengan prasangka. Dia bertindak menerima kasih Fahmi untuk membalas sakit hati. Namun, akhirnya Fahmi melepaskan Rasya yang masih suci. Tetapi Rasya malu untuk kembali kepada lelaki sejujur Reeza. Dia sengaja menghilangkan diri agar jejaknya tidak dicari. Tetapi dunia yang luas ini tidak mampu memisahkan mereka.

Pertemuan yang tidak diduga merapatkan kembali sisa cinta yang hampir padam. Tapi redhakah dia melukakan hati Hilda, tunangan Reeza? Kali ini Rasya tekad! Cinta Reeza harus direbut dan dimiliki!
Harga : RM 17.00
Halaman :480
ISBN : 300

Komen Saya:

Permulaan Cerita agak slow, tapi bila dah baca sampai tengah dah tak sabar nak tau endingnya. Kisah macam too good to be true.. Walaubagaimanapun Rasya watak utama dalam cerita ni memang seorang yg tidak fikir panjang dan suka buat keputusan sendiri2.....


Rating: ***+ boleh lah..
Post a Comment