Pencinta Novel

April 26, 2007

Kau Laksana Bulan - Aina Emir


Sebenarnya dah lama saya baca novel ni, tapi tak sempat nak update dalam blog. Saya masih dalam keadaan sedih atas pemergian arwah ayah saya Hj Yusof Bin Abu Bakar. Dia telah kembali ke rahmatullah pada 17hb Mac 2007. Semoga roh nya dicucuri rahmat. Al-Fatihah.


Berbalik kepada novel Kau Laksana Bulan.

Pengarang : Aina Emir
Penerbit : Karna Dya
Harga : RM19.90
ISBN : 983-4276-13-3


Kisah seorang penulis novel thriller dan persekitaran hidupnya. Bermula dengan pertemuan secara tidak sengaja dia atas komuter dari Nilai ke KL, pertemuan yang melucukan antara heroin dan hero.

Konflik berlaku bila mana x-boyfriend cuba2 untuk menghampirinya dan cuba memenangi hati keluarganya. Di sini berlaku lah perebutan, serba sedikit menyebabkan dia rasa pasrah atas kehidupannya.....

8 comments:

Unknown said...

Salam Takziah.
Moga Allah melimpahkan rahamt kepada arwah...

Budak Ayer Hitam said...

terimakasih jiwa rasa...

emilda74 said...

Novel ini tidak memberi kesan emosi kepada diri saya.

Suhana said...

moga tak terlambat,
salam takziah dari saya dan keluarga.

kusyi hirdan
www.jendelaku.com

e-yah said...

cerita ni boleh tahan walaupunpada mulacerita agak bosan tapi kira ok la..not bad..n salamtakziah dari saya dan kawan2..moga ALLAH melimpahkan rahmat ke atas roh

kak lia said...

thanks pada semua

nadirahliyana said...
This comment has been removed by the author.
farhah said...

walaupn agk slow pd pemulaannya, KLB byk mengajar saya erti kejujuran dalam perhubungan.kita juga tidak boleh mudah mempercayai org lain.saya membaca novel ini buat kali kedua dan masih mrasa keseronokannya.saya amt menyukai watak Firas(hero)yang sabar melayan Adrianna yg tidak yakin pd permulaan perhubungan.tahniah kpd aina emir.saya berasal dr ipoh dan pernah menemui K.aina di Jaya Jusco(ipoh)pd tahun 2006