Pencinta Novel

March 20, 2015

Dia... Isteri Luar Biasa - Umie Nadzimah



SINGLE is simple , double is trouble...
Itu moto hidup Dewi Yusra. Katanya ,dia pun boleh hidup tanpa lelaki ,lagi mudah dan tidak serabut otak. lelaki menyusahkan ,suka ambil kesempatan!
Perempuan tak kahwin punboleh ada anaklah! Bukan spesies angkat-angkat ya, yang asli datang dari rahim Dewi Yusra. kau gila ke Dewi , ingat nak buat anak tu semudah buat nasi ayam ke? Hesy... Mesti ada jalanlah...
Dew3i serius! walau denganb apa cara pun , Dewi tetap ingin punya anak dari darah dagingnya. anak yang akan mewarisisyarikat perniagaan Cik NAB a.k.a Nasi Ayam Bonda.
"Aku akan kahwin ! Syaratnya aku nak kahwin sampai mengandung aje ya ,lepas tu aku chaw. No husband anymore. Sebelum aku sakit hati ditingggalkan, lebih baik aku blah dahulu"-DEWI YUSRA
Maka bermulalah usaha Dewi untuk mendapatkan 'suami sementara' dari lelakin baik-baik, gen terhebat, genius dan stok sembahyang atas kapal terbang.
"Saya Amzasr...err...Radin Amzar yang duduk sebelah you dalam flight dari Heathrow hari tu.."-RADEN AMZAR
Bagai nak tercabut jantung Dewi dengar. Lelaki edisi terhad tu hubungi dia? Macam tak percaya pun ada. Ingatkan lelaki itu akan terus hilang. Tuhan berkan Dewi peluang ke ni?
Berjayakah rancangan Dewi Yusri untuk memerangkap Dr. Radin Amzar, lelaki terpilih sebagai 'Suami Sementara'nya untuk seorang zuriat ? Bagaimanapula rancangan Kamarul yang terlalumenyintainya?
Temui jawapannya dalam DIA...Isteri Luar Biasa, kisah seorang gadis yang terpaksa bangkit daripada peristiwa kelam hidupnya.
Post a Comment