Pencinta Novel

May 5, 2015

Filem Suami Aku Ustaz

Eksklusif Muzik Video OST SUAMI AKU USTAZ - Ustazku Rajaku, nyanyian Adi Putra feat Zizan Razak. Jom tonton paling awal muzik video Ost Suami Aku Ustaz. jangan lupa tonton filem SUAMI AKU USTAZ di pawagam bermula 14 Mei 2015
Menarik tentang Muzik Video ini, pengambaran di Gunung Bromo di Surabaya, Indonesia, gunung berapi yang masih aktif, antara yang menarik di Gunung Bromo seperti Padang Rumput Savanah, Bukit Teletubies, Pasir Berbisik dan Air Terjun Madakaripura. Sebelah malam di gunung ini sejuk sehingga ke paras 3° celcius, terlalu sejuk seperti berada di musim salji, Melihat Matahari yang terbit sungguh cantik seperti hanya berapa-berapa ratus meter sahaja dari kita, terlalu besar dan terlalu dekat dengan kita sendiri. Bukit teletubies memang cantik menghijau, Apabila anda melihat video muzik, kecantikan latar belakang muzik video ini.
Jom tonton Muzik Video Eksklusif di HLIVE dan jangan lupa tonton filem SUAMI AKU USTAZ di pawagam bermula 14 Mei 2015

novel link di sini --> http://novelmalay.blogspot.com/2013/06/suami-aku-ustaz-hannah-dhaniyah.html

No comments: