Pencinta Novel

June 16, 2015

ARISSA DANIEL PART 1


ISBN : 978-967-12400-3-8

SINOPSIS :

ARISSA....seorang saintis muda berjaya di makmal JN Biotechnology Sdn Bhd,  menjadi kebanggaan Tan Sri Johari Nasir. Anak yatim yang kematian ayah dan ibu yang menghilang sejak 20 tahun dulu itu sudah dianggap sebagai anak sendiri oleh Tan Sri Johari Nasir. Namun semua itu tidak lama. Kerana salah faham, Arissa diheret ke dunia lelaki bernama Daniel yang begitu dendam pada Tan Sri Johari Nasir dan menjadi mangsa dendam Daniel.

“Apa pun alasan kau, kau telah rosakkan aku! I have nothing! Nothing! And for the rest of my life, I hate you!!”...ARISSA

DANIEL....seorang usahawan berjaya, anak Datuk James Brandon tidak dapat menerima kematian ayahnya apatah lagi bila dia mendapat tahu makmal JN Biotechnology Sdn Bhd adalah sebenarnya milik ayahnya yang telah dikhianati.

“Dad...you still alive in this world..still alive. And..as promised, I will take revenge for all these!”...DANIEL.

Namun takdir juga mengikat Arissa dan Daniel. Hanya Daniel yang tahu di mana ibunya berada, ibu yang dicari Arissa selama ini. Daniel yang pertama kali jatuh cinta pada seorang gadis mula mengambil kesempatan itu untuk mengikat Arissa menjadi miliknya.

“Jadi kau temukan aku dengan ibu kandung aku kerana nakkan balasan?”...ARISSA

“Saya ingin bertanggungjawab...”...DANIEL

Perasaan cinta Daniel pada Arissa telah menemukan Daniel dengan cahaya hidayah. Daripada seorang lelaki yang tiada pegangan agama kini sudah bertemu cahaya hidup dan memeluk Islam. Dapatkah Arissa menerima Daniel setelah apa yang berlaku? 


No comments: