Pencinta Novel

June 17, 2015

ABSTRAK CINTA AKU & DIA


ISBN: 978-967-12400-5-2

SINOPSIS

Zack, seorang ‘Average Joe’ yang masih sendiri setelah putus cinta lebih setahun dulu. Jadual hariannya berlalu seperti biasa sehinggalah kehadiran empat orang wanita telah merubah hidupnya menjadi seperti ‘Roller-Coaster’.





Farizah – Si Jelitawan Penggoda
Gadis ini amat diminati ketika zaman sekolah dulu. Berpisah sekian lama tetapi, bila bertemu kembali, rasa itu masih ada. Namun, Zack kurang pasti. Apakah perasaan yang dirasa ini ikhlas atau hanya tarikan nafsu semata-mata?

Kate – Best Friend Forever
Dari perkenalan biasa menjadikan mereka sahabat karib yang mampu berkongsi apa saja rasa dan cerita.  Kata-kata sayang dan rindu terungkap tanpa sempadan tapi itu hanyalah ekspresi kasih-sayang dari sahabat, untuk sahabat. Benarkah hanya sahabat ataupun telah wujud rasa cinta? 



Zareen – The Lady Boss
Jatuh cinta tatkala bertentangan mata buat kali pertama. Semakin hari, rasa di jiwa semakin mekar dan Zack yakin, dia tidak bertepuk sebelah tangan. Namun, Zareen menyimpan satu rahsia. Mampukah Zack menerima Zareen setelah ketahuan siapa Zareen yang sebenarnya?            

Amy – Si Kakak Tiri
Membesar bersama dari kecil kerana mereka saudara tiri. Hubungan mereka bagaikan Tom & Jerry kerana sering bertelagah. Namun, dalam diam Amy menyimpan kasih untuk Zack tanpa Zack sedari. Apakah Zack terima Amy setelah isi hati Amy diketahui?      


                                               “Cerita kita, sudah lama terukir atas bintang”


                                                 Cerita siapa yang telah terukir atas sana?

No comments: